Wednesday, September 8, 2010

Altrenatif lagu raya saya

Asalkan sahaja tiba hari raya, mesti orang nak dengar lagu sedih-sedih, layan lagi touching. Entahlah. Mungkin saya yang pelik sebab saya tak ikut trend bersedih ketika raya.

Baiklah, kalau nak dengar lagu sedih, dengarlah. Apa salahnya (kalau ada salahnya, sila beritahu ya). Saya pun ada lagu sedih saya juga. Dengar-dengarkan~


MusicPlaylistRingtones
Create a
playlist at MixPod.com


p/s: Hari raya itu hari kemenangan. Usahlah dicemari dengan baju ketat atau jarang. Tak perlu kiranya dihiasi dengan lagu-lagu lagha. Kembalilah ingat kepada Allah, banyakkan bertakbir, bertahmid memuji kebesarannya.

p/p/s: Sebenarnya saya agak allergic lagu raya Melayu. Maaf....

2 comments:

  1. @ibnuazlan: syukran! ana baru tahu lepas dengar khutbah pagi tadi. kita kena tunjukkan kegembiraan pada hari ini :)

    ReplyDelete