Tuesday, September 22, 2009

kuala lumpur-paris-warsaw

malam ni sy akan bertolak. entah macam mana kami 20 orang boleh terpisah penerbangan. 10 orang akan transit di Stockholm, Sweden, dan 10 orang lagi termasuk sy transit di Paris. penerbangan selama 13 jam untuk ke Paris. berlepas pada jam 11.35 malam. transit 6 jam di Paris (6 jam??? nak buat ape??). berangkat ke warsaw dengan Air France dan tiba kira-kira jam 2 petang waktu warsaw.

tiada siapa yang boleh bantu kami melainkan Allah.

dengan nama Allah aku bertawakkal kepadaMu,aku tidak berupaya dan berkuasa kecualilah MU.

Aku berlindung pada kalimat Allah yang sempurna, dari kejahatan apa-apa yang diciptakan.

Aku berlindung pada Allah dari kejahatan manusia.

Ya Allah, lindungilah keluargaku. tiada yang berkuasa melainkan Engkau.

Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi segala ujian diperjalanan nanti, dan setelah tiba nanti.

Ya Allah, bantulah aku untuk sentiasa mengingatiMu, bersyukur kepadaMu, dan kebaikan dalam ibadahku.

Ameen~

No comments:

Post a Comment